Pasivní telemarketing
Pomůžeme vám s obsluhou zákaznické, informační či objednávkové linky, nebo převezmeme vaši linku technické podpory.
![shutterstock_1348005029-[Převedený].png](https://static.wixstatic.com/media/80e986_2c0c212495f4423badf103e26d36d8b1~mv2.png/v1/fill/w_354,h_333,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/shutterstock_1348005029-%5BP%C5%99eveden%C3%BD%5D.png)
Benefity
Posílení osobní vazby se zákazníky
Zákaznické linky plní důležitou funkci v komunikaci mezi firmou a klientem. I přes rozvoj automatů a inteligentních asistentů spousta lidí upřednostňuje telefonní hovory, protože jde o mnohem osobnější formu kontaktu.
Přímá zpětná vazba od klienta
Pokud klient není spokojen se službou, produktem, formou podpory nebo informacemi, které mu poskytujete, nemusíte se o tom dlouho dozvědět. Při přímém kontaktu se toto nestane. Naopak se můžete získat důležité zkušenosti a poznat názory zákazníků.
Příležitost pro up-sell produktů a služeb
V průběhu hovoru umíme pružně reagovat a například doporučit další služby nebo produkty, které mohou řešit zákazníkův problém nebo zvýšit jeho spokojenost. Tak vám můžeme přinést nové příjmy nebo obchodní příležitosti.
