Pasivní telemarketing

Pomůžeme vám s obsluhou zákaznické, informační či objednávkové linky, nebo převezmeme vaši linku technické podpory.

shutterstock_1348005029-[Převedený].png

Benefity

Posílení osobní vazby se zákazníky 

Zákaznické linky plní důležitou funkci v komunikaci mezi firmou a klientem. I přes rozvoj automatů a inteligentních asistentů spousta lidí upřednostňuje telefonní hovory, protože jde o mnohem osobnější formu kontaktu.

Přímá zpětná vazba od klienta

Pokud klient není spokojen se službou, produktem, formou podpory nebo informacemi, které mu poskytujete, nemusíte se o tom dlouho dozvědět. Při přímém kontaktu se toto nestane. Naopak se můžete získat důležité zkušenosti a poznat názory zákazníků.

Příležitost pro up-sell produktů a služeb

V průběhu hovoru umíme pružně reagovat a například doporučit další služby nebo produkty, které mohou řešit zákazníkův problém nebo zvýšit jeho spokojenost. Tak vám můžeme přinést nové příjmy nebo obchodní příležitosti.

ISS_1077_00432.jpg

Přesvědčte se o kvalitě služeb Sluchátka na vlastní ucho. Připravíme vám nabídku na míru.