top of page
Administrativa
Pomůžeme vám s vyřizováním písemné komunikace formou chatu či e-mailu, nebo s aktualizací a správou zákaznických databází.
![shutterstock_1253862067-[Převedený].png](https://static.wixstatic.com/media/80e986_ac7977b4aeef44e5a0fbe42b7347f86e~mv2.png/v1/fill/w_441,h_363,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/shutterstock_1253862067-%5BP%C5%99eveden%C3%BD%5D.png)
Benefity
Léta praxe napříč odvětvími
Především pokud rozjíždíte nový produkt nebo službu, bude se vám hodit zkušený partner pro zákaznickou péči. Podržíme vás v těžkých začátcích a pomůžeme vám vůči zákazníkům vystupovat vždy profesionálně.
Flexibilita spolupráce a individuální řešení
Potřebujete posílit interní tým, vykrýt dovolené nebo zaškolit nováčky? Jako call centrum jsme otevřeni všem typům spolupráce a výpomocí, pokud to bude dávat oběma stranám smysl.
Nové trendy a metody v oboru
Naši operátoři si skvěle rozumí s technologiemi a platformami, které ještě pár lety neexistovaly – chatovacími službami na webu, online formuláři a messengery v chytrých telefonech.

Přesvědčte se o kvalitě služeb Sluchátka na vlastní ucho. Připravíme vám nabídku na míru.
bottom of page