O Mém Sluchátku
Posláním Mého sluchátka je v první řadě poskytovat špičkové služby moderního call centra. Klienti se na nás čím dál častěji obracejí také ohledně poradenství v oblasti zákaznické péče nebo školení jejich vlastních operátorů, supervizorů a manažerů.
Vše, co děláme, odpovídá nárokům doby. Call centrum už zdaleka nevyřizuje jen telefonáty. Naši operátoři si skvěle rozumí s technologiemi a platformami, které ještě před pár lety neexistovaly – chatovacími službami na webu, online formuláři a messengery v chytrých telefonech.
Spolupráce se Sluchátkem
Individuální přístup k potřebám našich klientů
Klient pro nás není jen číslo v obratech a výnosech. Vždy analyzujeme jeho potřeby a snažíme se zúročit naše dlouhodobé zkušenosti. Nemáme žádné skryté poplatky a klient si vždy může být jistý, že jeho projekt je pod neustálou kontrolou.
Nadstandardní kvalita odvedené práce
Jsme poměrně malý tým, proto máme větší možnosti kontroly. Využíváme systém pravidelné zpětné vazby operátorům. Snažíme se, aby operátoři měli přirozený projev, protože nikdo nechce mluvit s robotem. Scénáře hovorů téměř nepoužíváme, nechceme do úst našich lidí vkládat slova, která běžně nepoužívají, aby to operátory nesvazovalo.
Dlouhodobě výhodný a efektivní outsourcing
Nemusíte řešit zastupitelnost, tu máte u nás zajištěnou. Nemusíte řešit dovolené, nemoci a nábor svých zaměstnanců. Vše řešíme za vás a vhodný tým vždy vybereme společně s vámi. Postaráme se i o technické propojení v případech převzetí nějakého již existujícího řešení.
Náš tým
Martin Stanický
CEO & owner
Frank Santillán
Operations Manager
Náš projekt Ježíšek na sluchátku
Objednejte svému dítěti nebo komukoliv z rodiny či přátel unikátní zážitek. Dejte jim možnost zavolat si přímo s Ježíškovou kanceláří! V rámci objednávky si zvolte termín a čas, zadejte nám pár informací a o ostatní se už postaráme my. Nahrávku hovoru a graficky zpracovaný seznam dárků vám pošleme v elektronické podobě do e-mailu.