O Mém Sluchátku

foto-009.jpg

Posláním Mého sluchátka je v první řadě poskytovat špičkové služby moderního call centra. Klienti se na nás čím dál častěji obracejí také ohledně poradenství v oblasti zákaznické péče nebo školení jejich vlastních operátorů, supervizorů a manažerů.

Vše, co děláme, odpovídá nárokům doby. Call centrum už zdaleka nevyřizuje jen telefonáty. Naši operátoři si skvěle rozumí s technologiemi a platformami, které ještě před pár lety neexistovaly – chatovacími službami na webu, online formuláři a messengery v chytrých telefonech.

Spolupráce se Sluchátkem

Individuální přístup k potřebám našich klientů

 Klient pro nás není jen číslo v obratech a výnosech. Vždy analyzujeme jeho potřeby a snažíme se zúročit naše dlouhodobé zkušenosti. Nemáme žádné skryté poplatky a klient si vždy může být jistý, že jeho projekt je pod neustálou kontrolou.

Nadstandardní kvalita odvedené práce

Jsme poměrně malý tým, proto máme větší možnosti kontroly. Využíváme systém pravidelné zpětné vazby operátorům. Snažíme se, aby operátoři měli přirozený projev, protože nikdo nechce mluvit s robotem. Scénáře hovorů téměř nepoužíváme, nechceme do úst našich lidí vkládat slova, která běžně nepoužívají, aby to operátory nesvazovalo. 

Dlouhodobě výhodný a efektivní outsourcing 

Nemusíte řešit zastupitelnost, tu máte u nás zajištěnou. Nemusíte řešit dovolené, nemoci a nábor svých zaměstnanců. Vše řešíme za vás a vhodný tým vždy vybereme společně s vámi. Postaráme se i o technické propojení v případech převzetí nějakého již existujícího řešení. 

Náš tým

Profilovka 2_edited_edited.jpg

Martin Stanický

Jednatel

Frank web_edited_edited_edited.jpg

Frank Santillán

Supervizor call centra

 
jezisek foto.jpg

Náš projekt Ježíšek na sluchátku 

Objednejte svému dítěti nebo komukoliv z rodiny či přátel unikátní zážitek. Dejte jim možnost zavolat si přímo s Ježíškovou kanceláří! V rámci objednávky si zvolte termín a čas, zadejte nám pár informací a o ostatní se už postaráme my. Nahrávku hovoru a graficky zpracovaný seznam dárků vám pošleme v elektronické podobě do e-mailu. 

 
 

Kariéra ve Sluchátku

Specialista zákaznické linky aneb
"parťák do našeho sluchátka" (HPP)

01

Koho hledáme?

V tuto chvíli potřebujeme rozšířit své řady o nové kolegy, na které čeká zajímavá práce na zákaznických linkách našich významných klientů. Budeš využívat veškeré technologicky dostupné kanály ke komunikaci s klienty, takže si prostě budeš povídat, mailovat a chatovat.

Co ti nesmí chybět?
Co za to?

Nadšení, optimismus, trpělivost, schopnost improvizace, ochota vzdělávat se, technická zdatnost a zájem o moderní technologie, slušnost, příjemné vystupování, přirozený projev a komunikativnost. To by asi pro začátek stačilo.

Víme, že to není snadná práce, takže dobrá mzda je základ, ale víme, že to není všechno. 5 týdnu dovolené a k tomu další dny volna, příjemné pracovní prostředí kousek od metra C Budějovická, skvělý kolektiv, co spolu po práci zajde na skleničku, výborná káva a další benefity, motivační soutěže,…. V neposlední řadě možnost vzdělávání a kariérního růstu. Po zaškolení a zvládnutí veškeré problematiky umožňujeme i částečnou práci z domova.

Chceš vědět víc? Pošli nám svůj životopis na info@mojesluchatko.cz, potkáme se a uvidíme co dál.

PS: neboj se, pohovor bude neformální, nejsme příznivci záludných otázek :-)